Spisestuen bugner/ My dining room

 

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

I en osteklokke satt jeg en liten  gren og i den festet jeg noen kunstige med sommerfugler

 

 

I sommersesongen bugner det med rosa blomster hos meg. Disken var en helt vanlig brun indisk sjenk. Jeg saget ut noe tilleggs-dekor og div, som forandret hele inntrykket. (På YouTune forteller jeg litt om det fra en reportasje fra God morgen Norge. Skriv evt. : Sigurd Storm sommer TV 2)

 

 

Roser er alltid fantastisk hele året i ulike farver, men pioner har en egen måte å være uformelle og uperfekte, det gjør alt mindre formelt og vakkert 😀

 

 

I lysekronen har jeg hengt noen kunstige roser

 

 

I hjørnet har jeg er lite hjørnebord med gullben og speilplate.

Det betyr så mye for meg å ha med mine barndomsminner og interiør fra jeg var liten og ikke nok med det, jeg har også ting fra mine venners barndomshjem :)) Hjørnebordet fikk jeg nemlig av en venninne 🙂

 

 

Bordlamper er fra Kartell. Ved siden av står en liten vase med noen små blomster som er overskudd fra andre buketter, slike detaljer gir «huselighet» (mitt eget ord) ( personlighet som man kaller det) men et hjem er jo ingen person.. ) 😉

 

 

I like to have a lot of peonies in the summer.

The dish was a brown Indian dish, which I have reasoned a little, added silver and new handles.

In the chandelier I have artificial roses.

The corner table is by a friend 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg