Jeg har vært uvenner med Madonna i en årrekke! My enemy Madonna!

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

I dag fyller Madonna 60 år.

I 1990 hadde Madonna konsert i Göteborg. Min gode snille venn Johannes Brun var selvfølgelig til stede. For de som ikke vet hvem Johannes er, så har han i en årrekke vært Madonnas største fan! Johannes er Norges talsmann for Madonna når hun blir omtalt (bl.a. på radio og TV i kveld!) Johannes Brun er også regissør, skuespiller, programleder og kjent fra flere tv serier og  bl.a. quissen på Tv Norge som gikk i en årekke.. Johannes er Madonnas største fan!

Da Madonna hadde konsert i Göteborg i 1990 ankom Johannes hotellet hennes i kledd Madonna Caps, Madonna t-skjorte m.m. Han håpet å få se henne…

Plutselig åpnet heisen seg og ut kom Madonna. Da hun så min skjønne og vidundelige venn, ropte hun til vaktene sine: “GET THAT FUCKING BOY AWAY FROM ME!»…

 

 

Johannes så da bare snill ut! Han bare stod der liksom! 😳 Han er jo opp etter ørene fan av  Madonna, men, han synes bare det var fantastisk at hun bare snakket om ham… 😳

Men jeg er av en annen oppfatning! Johannes og folk som ham, er grunnen til at Madonna sitter med det hun har rundt seg i dag, er det da “fair” å snakke slik til sine fans som har bidratt til hennes liv, på den måten? ?

Jeg har vært uvenner med Madonna siden den daen og dersom hun er keen på og ordne opp, må hun ta kontakt med meg! 😎 Jeg vil ha en unnskyldning, men også en forklaring! Noe sier meg at hun er for feig til begge deler! …så da blir det vel med det!… 😅 Jeg er i alle fall uvenner med Madonna!, hun snakker ikke slik til mine venner! 🤨👊

Tror faktisk aldri nydelige Kylie Minouge, kunne funnet på noe slikt! 😍 Måtte bare si det Johannes, vet du ikke liker at jeg sier det.. 😀

Johannes elsker Madonna, selv om hun “pisket” ham :((  det er litt LOl da…😅

Til informasjon!

Johannes kommer på Dagsrevyen kl 19:00 og direkte på TV 2 nyhetene kl 18 i kveld! 😊

 

 

Johannes er så god venn og han fortjener det beste, han er et nurk og til å spise opp i følge min Mor! 😂😚😀

 

In 1990 Madonna had a concert in Gothenburg. My good dear friend Johannes Brun was of course present. For those who do not know who Johannes is, for a number of years he has been Madonna’s biggest fan! Johannes is Norway’s spokeswoman for Madonna when she is featured (including on radio and television tonight!) Johannes Brun is also a director, actor, program director and known from several TV shows. quiz on Tv Norway that went for a while .. Johannes is Madonna’s biggest fan!

When Madonna had her concert in Gothenburg in 1990, Johannes arrived dressed in Madonna Caps, Madonna T-shirt, and more. He hoped to meet her … Suddenly the elevator opened and Madonna came out. When she saw my beautiful and cute friend, she shouted at her guards: “GET THAT FUCK AWAY FROM ME!” … Johannes looked just nice! He just stood there like that! 😳 He is her biggest fan. And he just thought it was amazing that she talked to / about him …

But I’m of a different opinion! Johannes and people like him are the reason why  Madonna got with she got to day!, It´s not “fair” talking to her fans that way? I have been an enemy of  Madonna since that day, and if she wanna  fix that, she must contact me! 😎 I want an apology, but also an explanation! Something tells me she’s too cowardly to both? so then it will be like this! … 😅 Anyway, I´m her enemy!, she does not speak like this to my friends! 🤨👊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg