Hjemme hos Else

På mandag inviterte Else Kåss Furuseth flere hundre gjester hjem til seg på en mini festival «Du er ikke alene»

 

 

Dette er hva som møtte oss: Else hadde hengt denne posteren utenfor vinduene: 😅

 

 

 

Eventet handlet om selvmord! “Du er ikke alene” Tiltaket var helt utrolig! Else er selv berørt av å miste både moren og broren sin, da de begikk selvmord. Nå er hun ute med en serie “Else om: selvmord”. Alle som var invitert kunne ha med seg pluss 1 og til sammen ble det 700 mennesker som var innom Else fra kl 07:30 til 23. Et arrangement fult av god informasjon, kjente og interessante artister og og fine samtaler 🙂

 

 

 

Serien til Else: Else om. Selvmord går på Tv Norge mandag – torsdag kl 21:30. Dette er en veldig bra serie, ordentlig gripende! Jeg har sittet med klump i halsen, flere ganger gjennom disse episoden.

Om man trenger å snakke med noen og man føler seg berørt rundt dette temaet, ring: 116 123

 

Vaffeljernet til “Vaffel gutta”, gikk hele dagen….

 

 

Midt oppi alvoret, en hyggelig hendelse… 🙂 Ble jeg sjekket opp…?

Vaffel-pressa til “Vaffel gutt”a gikk og gikk. Det var kø! Men jeg ble tilbudt fler enn EN,.. av en veldig søt fyr… 🙂 Hva er oddsen for å få mer enn en, når det er 700 mennesker, tenkte jeg!  Så jeg ble litt satt ut når han kom bort til meg. Jeg trøkka dem i meg av ren høflighet, kunne jo ikke si nei! Da jeg fikk nr. 3 SERVET med syltetøy, slang jeg ut: “For en service, en sånn mann som deg skulle jeg hatt!” Det resulterte i at fyren smilte, men så ble han like rød syltetøyet i trynet, så forsvant. ham.! 😲… jaja, da var jeg singel, IGJEN! 😂😂😂

 

On Monday, Else had a mini festival in her home. The event is called “You’re Not Alone” About: suicide. Else is even affected by losing his mother and brother in this way. A total of 700 people came to events. Else every night about Suicide at Tv Norway at 21:10!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg