På fest med Kylie Minouge / Partying with Kylie Minouge

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Et lite gjensyn.
Kylie Minouge har alltid vært en favoritt. Her er jeg sammen med henne for 20 år siden

 

 

Jeg ryddet i boden. plutselig falt disse gamle fotografiene ned i fanget mitt, i mens jeg satt og hørte på en av hennes nyere låter “Dancing”. Vel…det er ikke så spesielt at bildene kom frem akkurat da jeg hørte på Kylie,  denne sangen hører jeg på stadig vekk. Men disse bildene hadde jeg glemt, så synes det er litt gøy å legge de ut på bloggen.

 

 

Jeg husker ikke helt hva anledningen var, men jeg ble invitert fordi Kylie var der. Det er snart 20 år siden. Det eneste jeg husker var at vi danset og at hun var supersøt og hyggelig og at vi ble skikkelig fulle… hehe

Kylie skrev: “Love på  denne hundrelappen 🙂

Under ligger sangen som jeg har spilt veldig mye, de siste halvannet året!

 

 

-BDImdAfodA

 

Kylie Minouge has always been one of my favorites. 

I don’t quite remember what the occasion was, but I was invited because Kylie was there. It’s almost 20 years ago. The only thing I remember was that we danced and that she was super cute and nice and that we got really drunk … hehe Kylie wrote: “Love Kylie” on this money 🙂

This is the song that I’ve been playing a lot, the last year and a half year!

 

 

 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg