Tenk at alt startet med et stikk fra en akupunkturnål! 📌 / It was an acupuncture needle that started everything…

Instagram: sigurd storm     

English version at the bottom of the page

 

 

 

 

Hun snudde opp ned på livet mitt, da hun kom i kontakt med ham! Heldigvis! 

Da jeg ble kjent med Lilli, ble jeg bergtatt av at hun fikk kontakt med min Far. Far døde av kreft i 2010. Det betød utrolig mye at Lilli fikk kontakt med ham. Det har bidratt til at jeg ikke fykter døden på samme måten som før, samtidig som jeg nå vet at Far har det bra!. Det kommer noe mer der oppe… Far er der nå…

 

 

Boklanseringen til Lillis Bendriss: «Alt jeg ser» Gyldendal forlag i går

Lillis selvbiografi og historie er utrolig spennende! Denne boken kan kanskje bidra til at man kan forstå noe mer… Den er i bokhandleren nå! 

 

 

Det ble en veldig flott kveld. Lilli måtte selvfølgelig signere en haug av bøker. Hun har bergtatt ekstremt mange! :))

 

 

Lilli og min lillesøster 😍

 

 

Flere av vennene var tilstede: Marianne Pettersen, Johannes Brun, Mete Bernhardsen og Eva Britt Ytterland

 

 

 

 

Johannes Brun, Eva-Britt Ytterland og Alexander Skadberg til Venstre

 

 

Kvelden vår endte en liten tur ut og hjem til meg på narspile 🙂 Johannes Brun og Steven Hansen

 

 

 

Nå kan dere gå å kjøpe boken til Lilli Bendriss: “Alt jeg ser” 

 

 

Noen av mine erfaringer med Lillis evner:

Hun hjalp meg og komme i kontakt med Faren min: http://sigurdstorm.blogg.no/1525194810_01052018.html

Etter overfallet: http://sigurdstorm.blogg.no/1492173108_u.html

 

Lilli Benderis of our most famous mediums. Yesterday she released her autobiography: “Everything I See” Lilli has an incredibly exciting story through life. When I got to know her, she came into contact with my father, that meant a lot. Buy the book! 😉

Lilli helped me contacting my father: http://sigurdstorm.blogg.no/1525194810_01052018.html

After the assault: http://sigurdstorm.blogg.no/1492173108_u.html

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg