Det er ikke alltid man er Go´nok! 😬/ You are not always good enough!..

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

 

Klisjeer hagler!.. I fjord ble jeg spurt om å bli hoved-ambassadør for organisasjonen Go´nok.. Da bestemte jeg meg raskt for at her skal IKKE klisjeene hagle! Jeg er så lei, alle som sier og gjør de rette tingene for å bli likt. Det får heller være noen færre som liker meg! … De som står igjen er i hvert fall ekte!

Selv om mma alltid er Go´nok for noe er det er faktisk ikke alltid man er Go´nok for alt! Med det mener jeg at det ikke er alltid man strekker til i forhold til et ønske. Kanskje man ikke har gode nok karakterer for å komme inn på et studium eller kanskje man ikke er Go´nok for en jobb.. uansett, der og da er man kanskje ikke Go´nok! Man får enten gjøre noe med det, eller la det være! Hovedpoenget mitt er at man likevel kan være Go´nok som menneske,  Go´nok til å prøve igjen, Go´nok for familien sin, for vennene sine, kjæresten sin etc. Hovedsaken burde være at vi er gode med hverandre, at vi sier de gode tingene vi ser i hverandre, i stede for å fokusere på noe dumme småting, men det er likevel ikke sikkert man er Go´nok for alt man vil og det får man evt. bare leve med! 🙂 Realismen er alltid med meg!

 

 

Helene Nygård jobber med sosial-entrepenørselskapet i organisasjonen Go´nok. Dette er et prosjekt for alle, vi ALLE er Go´nok som vi er, vi tenger ikke å være like for å være det!!

Helene likte kaffe-koppenne mine og hun er mer enn Go´nok for mine originale Evergood kopper 🙂 Jeg avslører at de faktisk  var med i de gamle Evergood reklamene. Helene og jeg ler 😀  Koppene har jeg fra en auksjon i London. Det er fult mulig finne lignende kopper på markeder både på Majorstuen, Vestkant-torvet eller Grünerløkka 🙂

 

 

Vi trenger alt fokuset vi kan få på å være gode med hverandre i denne verden der alt for mye er på vei utfor stupet. Det var en ære og bli spurt om å være hovedambasadør for Go´nok og selvfølgelig takket jeg ja! Jeg er jo Go´nok! 😉

Ny lansering i løpet av mars. Jeg kommer tilbake til det.

Sjekk ut hva Go´nok driver med:  http://www.gonok.no 😊

 

 

On the question if I would be the main ambassador for the organization “Good enough”, of course I said yes! It’s not always we are good enough. Maybe you do not have the right school characters .. But you’re still good enough as you are, for the family, friends etc. Helene work for the organization “Good enough”.
she likes my coffee cups and she is certainly Good enough to drink of them! 🙂 I reveal that it is original Evergood cups from an advertisement, bought at an auction in London 🙂 it is possible to buy similar cups in markets here in Oslo in Majorsjuen or Grünerløkka! It was an honor to be asked to be the main ambassador of Good enough. I accepted, because I am good enough!:))

The organization “Good enough:  http://www.gonok.no 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg