Når kun det beste er godt nok!/ When only the best is good enough!

 

 

 

Jeg rev alt og bygget det opp igjen slik det en gang var. I leiligheten min fra 1890 var alle rosetter og de fleste stukkaturer fjernet da jeg kjøpte den. Dette ga meg mulighet til å slippe å forholde meg til de gamle rosettene som midtpunkt i rommene. Siden bygget jeg opp alt slik jeg selv ønsket det skulle være og da var det helt naturlig å bruke Norges beste leverandør på  listverk, peisinnfatninger og stukkatur, nemlig ByggDekor AS: 

 http://www.byggdekor.no

Stuen min, med rosett og stukkatur fra ByggDekor!

 

 

 

For at resultatet skal bli perfekt, tar jeg på meg latex-handsker og kliner rosettene inn med akrylmasse. Dette gir følelsen av at den har hengt der siden tidenes morgen og at den er malt 100 ganger. Da får den litt mykere utseende!

 

Bildet er fra ombyggningsprosessenmin. Her henger jeg opp rosetten i stuen

 

 

ByggDekor er best på listverk og rosetter og leverer rett på døren din! 

 

 

 

Her har jeg malt både rosetten og stukkaturen i sølv

Besøk ByggDekor: http://www.byggdekor.no

 

Norway's best on moldings and cealing rosettes: ByggDekor! When I rehabilitated my home, I only used ByggDekor AS,
as supplier of moldings and rosettes. The pictures is from my home: 

 http://www.byggdekor.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg