Om en uke kommer den største granen min fra Danmark! In a week, my biggest Christmas tree will arrive from Denmark

Instagram: sigurd storm     

English version at the bottom of the page

 

Fotograf: Mona Gundersen. Min forrige spisestue! 

I dag er det 2 måneder igjen til 24. desember! Jeg gleder meg like mye hvert år til alle minnene fra i fjord og årene før. 

Hjemme er jeg i full gang med innspilling av den nye serien min som ikke kommer før til neste år. Jeg har allerede pyntet flere juletrær som er filmet til juleepisoden i denne serien. Trærne jeg har pyntet var bl.a. rosa og gull-farget altså kunstige.

Nå venter jeg på de ordentlige trærne, bl.a. det største på over 3 meter jeg skal ha i stuen. På dette treet henger jeg på 900 lys, 1200 kuler og ornamenter, 40 meter med sløyfebånd og tusenvis av perler på snor, som henger i etasjer rundt treet. Jeg får klump i hallsen når jeg skriver dette- Jeg elsker den julen så utrolig høyt.

Det kommer diverse tv reportasjer fremover og julekalenderen min som gikk på Dagbladet: “Julekongen” Sigurd Storm  i fjord, vil nok gå igjen i år 🙂

I år skal jeg holde kurs hvor jeg lærer bort hvordan man lager spesiell julepynt!

Egentlig synes jeg julen starter om 5 uker… altså 1. desember :-))

 

 

 

 

 

Today, it’s exactly 2 months left until December eve! I’m looking forward to all the memories all the memories.

Now I’m waiting for my real trees , including the biggest of over 3 meters I’ll have in the living room. 900 candles, 1200 christmas. I´m nearly crying when I write about Christmas. There will be several television reports in the future and my Christmas calendar that went on Dagbladet “The Christmas King” Sigurd Storm (Julekongen” last year, will probably go again this year 🙂 This year I will be heading where I learn how to make special Christmas decorations! Actually,

I think Christmas starts in 5 weeks … 1 st. December ;-))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg