I don’t have time for this…

It is always nice to receive flowers but sometimes we have to use one hour to cut and find vase´s for 2-6 flower bouquets meanwhile our gest´s are waiting for us. 

Actually the flowers should be delivered the day before.  It can be to much flowers and i always got the flowers I want and it could be a disaster to receive “Yellow flowers” into my red Christmas! hehe So I prefer some thing else. 😉

I decorate with the presents I buy for Christmas.

 

Enkelte ganger har jeg fått 2-6 blomstebuketter. Det har rett og slett vært krise. Hvor skal alle stå? Det passer ikke inn i farvene rundt omkring… Hva gjør man dersom gjestene forventer at dette skal settes frem? Noen ganger har jeg stått og skåret blomster og lett etter vaser i halvannen time. Det er så synd, for jeg setter utrolig stor pris på å få ting, sukk.. 

Egentlig er jeg ikke så opptatt av å ha så mye blomster i julen som ellers i året. Men røde og hvite roser ønsker jeg å ha 🙂

Julekort på peisen gir også en fin stemning, så sett de frem 🙂 Man har jo desverre ikke så mye tid til å skrive julekort, men det er utrolig hyggelig å motta selv, men det gir meg alltid så dårlig samvittighet når jeg ikke har sendt noen selv…

Blomstene her er kjøpt selv, men av og til har det vært en botanisk have rundt meg etter at gjestene har gått 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg