How to make my ginger house 🎄😀

Linken nedenfor viser en video med noe fra denne prosessen. Fra jeg står med deigen i hendene, tar 5 timer til jeg er ferdig.

1. Pynt alle delen før huset settes sammen! 

2. Bruk melis, eggevite og sitron. Sitronen gjør at det holder seg hviter, samtidig som den sammen med eggeviten gjør at den blir ekstra sterk.

3. Stikk nåler gjennom veggene, som (litt utydelig) bildet nederst til høyre i kolasjen over.

 

4. Jeg bruker glasur og kokos på taket. Bruk gjerne også  lim og glitter 🙂

 

Linken nedenfor er fra klikk.no

http://www.klikk.no/foreldre/barn/article1492502.ece

 

 

Det er utrolig hyggelig at flere av dere som har kopiert eller laget et hus lignende mitt, sender meg bilder av det 🙂

Jeg får spørsmål ang. tegningene av og til og sender de ut for en liten sum og porto. Kontakt meg evt. på [email protected]

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg