My purple living room

Noe av det jeg liker best ved å bo i 2. etage er kontakten med trærne på utsiden. Det jeg liker mindre i år er stillasene som skal stå der frem til juli.

Uansett har jeg Syrinene rett utenfor og dette har jeg benyttet meg av til disse bildene 😄

Stuen går nå i ulike lilla og fiolett toner og Barbie har selvfølgelig fått på seg lilla kjole for anledningen 🙆

På bordet har jeg fylt forskjellige vaser og fat med vann og blomster..

Urnen i vinduet har også for anledningen fått blomster i lillatoner.

Til tross for ny tlf. sliter jeg litt med fokuset og uklare bilder..

De lilla putene har tekstiler i ulike materialer. Her er det alt fra Grønlandpaljetter og thaisilke til imitert pels fra Designers guildt og motiver med bl.a. Lady Gaga.

Det er fult mulig å blande all galskap, 😆 bare det gjøres på riktig måte, slik at man ser en rød tråd gjennom det hele! 😊

Neste innlegg blir av stuen ferdig sommer dekorert 🌞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg