Divaen jeg hang med i går/ lysekronenes mekka…

Majorstuen elektriske! To interessante møter, vi rakk ikke banken…

Yesterday: I meet this Norwegian Diva for a walk / Norway’s most fabulous lamp shop- Propably Aurope´s best! :http://www.majorstuenelektriske.no

Før jeg møtte min Diva i går gikk jeg innom det som muligens kan være Europas flotteste lampeforretning: Nemlig Majorstuen Elektriske:

Dette er bare en brøkdel av utvalget. Jeg kunne fotografert mye mer, men ble stående å snakke med den  interessante innehaveren Bente-Lill Viste.

Skal du ha noe “naboen” ikke har, starter du ferden her! 😉

Hit burde alle ta turen! : http://www.majorstuenelektriske.no

Foruten de krystallkronene jeg har arvet, kjøpte jeg min første lysekrone her for mange år siden. (Hvis jeg ikke regner med den jeg bestilte på postordre da jeg var 8 år da… 😂)

I selfimodus på tur med Elsa Lystad.

Mens vi gikk bortover fortauene, mimret vi: “Elsa jeg elsket høna di”, kom det fra meg Haha. “Det var flere som gjorde det”, svarte hun”! HAHAHA. Vi lo godt begge to!. Hønen Vera og Elsa (Google det, fantastisk gøy😅) og om Wenche Foss sin tid 😪) …og selvfølgelig ble mine juletrær nevnt 🎄😆)

…derfor rakk vi ikke banken…. 🙁  En eldre mann ble også stående oppgitt på utsiden…

Jeg banket på vinduet, en ansatt kom frem og sa ” Det er stengt”. “Vet dere hvem dere har med å gjør her sa jeg” med et lite, men strengt smil… “Vår egen Elsa Lystad”, fortsatte jeg.” Hun kommer ingen vei i dag dersom dere ikke kan gjøre henne en lille tjenesten” Dere får komme inn lød det. Ta med denne mannen også la jeg til”.

“Det bør jo være likt for alle”, fortsatte jeg… som nettopp hadde brukt Elsas navn for å komme inn… 😂

“Divaer på tur”… men alle ble glade 😀😂

Elsa: “Jeg er så stolt av deg Sigurd!” :)) Hehe

4 kommentarer
    1. Leeer. Elsa er jo bare søt da ! Ikke så verst du selv heller..Kunne trengt en lysekrone eller to her, men da må jeg ha noen som ser muligheter..Jeg selv ser ingen, eier ikke fantasi. Og elektriker tror jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg