Ha det på badet!/ I Love This Store/ 新雕像

In the shop: ” Ha det på badet ” Karenslyst Alle 7 in Oslo, I found I this cool statuette . It creates nice contrast to the old interior and fits well everywhere! 🙂

新雕像在我家非常适合。不要犹豫,在家里营造对比 🙂

 

Det eneste de har felles er at de ikke er her lenger… 😌

 

 

Marilyn og Elefantbird Skeleton har lite til felles, men jeg synes det ble en stilig kontrast!

 

Karenslyst Alle´7 I Oslo Tlf. nr: 22 55 95 20

 

Denne kule statuetten har jeg fra den fantastiske baderomsbutikken “Ha det på badet” på Karenslyst Alle 7 på Skøyen i Oslo!

 

 

Jeg like kontrastene den skaper til det gamle jeg har hjemme og kan med sikkerhet si at: Passer den hos meg, så passer den hos deg! 😉

Se i butikken/ The shop: http://www.xn--hadetpbadet-28a.no/

 

 

 

For andre innlegg/ For other posts: http://sigurdstorm.blogg.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg