Trærne/ The trees/ 树木

Prosessen: Utgangspunktet for treet er 4 små trær. Jeg beholdt toppen av det ene treet inne. Utenfor satt jeg opp toppen av et av de andre trærne. Resten ribbet jeg og satt det sammen til å bli det nesten 3 meter høye treet her

Here is some of the process of the white Christmas tree my. I’ve put together four small trees to be this tree 🙂

这里是一些白色的我的树的过程的

 

 

 

 

Det er ikke spesielt dekorativt når det kommer rett fra kjelleren. Jeg bretter ut alle grener og dytter de helt ned mot gulvet!

 

 

Her er jeg i gang med å skifte fra hvite til sølvgardiner

 

 

Bredt glitterbånd går i 9 sirkeler rundt treet

 

 

Jeg tipper det er rundt 600 ornamenter og kuler på treet

 

 

Denne nydelige enhjørningen kjøpte jeg forleden på Rustad på Alnabru 😀

 

 

Treet er ferdig :))

 

 

Utenfor

 

2 kommentarer
    1. Ubeskrivelig vakkert, og du inspirerer!Gleder meg til å pynte vårt tre, men det blir ikke før nærmere jul her hos oss. Ha en vakker dag i skinnet fra julelysene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg