Inspirasjonskilden/ Inspiration/ 灵感 😀

 

Inspirasjonskilder til den nye spisestuen min var bl.a. Briskeby Gods og en dame på Nrk…

Jeg drømte om å gjøre spisestuen rød til jul og nå har jeg gjort det 😀

Da jeg var med i Kvelden før kvelden i fjord oppdaget jeg en søt dame som stod på kostymerommet og strøk sin private jule-duk. Gud den var fantastisk ropte jeg. Den skal du få svarte hun. det var ikke meningen sa jeg flere ganger! “Ser jeg noe pent sier jeg det, skal ikke ha duken din av den grunn!”, sa jeg. Men det endte med at jeg måtte krangle meg til å  betale for den, for duken mente hun at jeg skulle ha!  Det var da jeg tenkte jeg skulle gjennomføre drømmen om den røde julen i spisestuen, slik vi så den som små.

Inspirasjonen ble ikke mindre da jeg forleden på vei til en lunch passerte Briskebygods 😀 Der så jeg dette speilet som endte i spisestuen min.

 

Now I have decorated my dining room in red. Tv 2 "God morgen Norge recorded it to day. There new my mirror is from BRISKEBY GODS, you have to visit this store.
新的镜像我的。电视2今天拍摄的,新的报告文学到来。访问这个业务。

 

 

 

Tv 2 gikk ut døren min kl 17 i dag og jeg tror denne års julereportasje for Godmorgen Norge blir veldig fin, da fotografen filmet mye i dunkel-belysning.

Fotograf Erik Manshaus i full gang. Erik har filmet hos meg før og kjenner hjemmet mitt. Både fra sommer og jul

 

 

Tingeling henger i lysekronen i stuen. Jeg har utstyrt henne med en fiskesnor festet til en motor slik at hun går rundt i ring. Erik filmer henne mens jeg holder et stjerneskudd i bakgrunnen :)). Det kommer i reportasjen 😀

 

Se bilder fra Briskeby Gods, her kjøpte jeg det nye speilet mitt 😀

 

 

Denne butikken har i en år-rekke vært en av Oslos fineste interiør, klær og gave forretninger.

 

 

Det er som å gå rundt i en liten drømmeverden 🙂

 

 

Utrolig flotte klær til hverdags og fest

 

 

Apropos speil, her finnes det mange varianter og ikke minst vakre juletrepynt.

 

 

Ved siden av døren på høyre side skimtes et speil som minner om det jeg kjøpte. Det finnes to til av det :))

 

 

Her er et bedre bilde av speilet og en liten del av det nye treet mitt 😀 Legger ut bilder fra de nye farvene i spisestuen snart!

Besøk Briskeby Gods AS på nett: http://www.briskebygods.no Skoveien 12 på Frogner. Tlf: 21 66 85 74

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg