Slik ble juletreet til Erlend Elias. Sjokk-tipset …🙈😅 / Erlend Elias Christmas tree the shock tip… 🙈😅

 

Mens Erlend Elias var borte fant jeg ut hva jeg var nødt til å ta i bruk for å ha nok pynt til treet…

Erlend Elias Christmas tree. When he went out for a walk. I pulled aluminum foil and plastic packaging I used as decoration in the Christmas tree 😀

 

 

Det så ut som et skillet til å begynne med…

 

 

Noe av pynten er mitt design produsert i Kina 😊

 

 

Her er mer av pynten, men jeg følte ikke at det var nok, enda vi hadde nesten 200 kuler i sølv… En del som ble bestilt på Ebay hadde ikke kommet… 😏

 

 

Erlend Elias fikk være med å pynte litt…

 

… og det synes han var gøy hehe 😀

 

 

Men da Erlend Elias gikk en tur ut for å delta i en reklame-sak, tok jeg ikke bare aluminiumsfoliet fatt. Jeg krøllet sammen masse av den gjennomsiktige embalasjen “fryseposer” og kastet det inn i treet her og der. Skikkelig gjennvings-tre 😀

 

 

Synes det faktisk fungerte veldig greit :))

 

 

Slik ble det 🙂 Det er ikke lett å ta bra bilder av juletrær, men man får et visst inntrykk

 

 

Aluminiumsfoliet langs hele gulvet :)))

 

 

Enkelt og greit 🙂 

 

 

😀

 

2 kommentarer
    1. Hei 🙂 så mye flott og nydelig interiør å du er dyktig 🙂 er det mulig å få litt tips å råd fra deg ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg