Skrik-humor i speilet… 😱/ Humor in every room

Det er alltid viktig for meg å blande inn humor i interiøret!

In every room I have various forms of humor. The mask is placed to scare you a bit in the passing.
room is newly redecorated and bracket lamps have new prisms in gold

 

 

I biblioteket mitt har jeg nå ominnredet med et speil kjøpt på Briskeby Gods og et konsollbord  jeg har i samme stil. Prismene på lampettene er sprøytet i gull. se nedenfor!:

I alle rom har jeg ulike elementer med humor. Det hender jeg selv skvetter når jeg om natten går gjennom stuene og skimter denne masken i speilt, fra lysene fra gaten

 

 

I speilet: Masken er plassert slik at folk ikke helt skjønner hvor den er når de oppdager den. Det er flere speil i dette området

 

 

Den gir et lite grøss nedover ryggen i det man passerer…

 

Den gamle franske krystall-lampetten har fått nye prismer i gull:

 

 

Slik gikk jeg frem: Hos Bil-lakkspesialisten på St. haugen har de alle typer spraylakk

 

 

Nye prismer ble sprayet i gull

 

 

Så dekorerte jeg lampettene

 

 

Ferdig 🙂

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg