“Lotto Ingeborg´s” super-pizza 🍕😍

Instagram : sigurdstorm

 

 

Hjemme hos Ingeborg Myhre. Jeg tror Ingeborg laver den beste pizzaen i verden !..  😀 (Unnskyld Wenche Andersen 🙈)

 

 

Spiser sammen med Ingeborg, hennes fine mann Ryan og deres barn.

“Dette er faktisk den beste pizzaen jeg har spist”, uttalte jeg! Da svarte Ingeborg: Du har jo aldri spist pizza… men det har jeg!!!, serr! 😂 Lol…

Her får jeg lært litt barneoppdragelse! De skjønne barna deres fikk ikke røre godteriet jeg ga dem før middag og Ingeborg trøkka i dem mat! 😅🍕

 

 

Disse to -lysestakene ga jeg Ingeborg og mannen hannes i “vertinne”-presang. De passer perfekt inn i det koselige huset! 🙂

 

 

En del av spisestuen 🙂

 

 

Elsker maleriet! 😍

 

 

GOD WEEKEND ALLE SAMMEN :))) 😍

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg