Jeg nektet TV 2 å bruke det i opptaket!…/ I refused TV2 to use it in recording…

 

 

 

Jeg ble pinlig berørt og synes utrykket var så lattelig, derfor nektet jeg først TV 2 å bruke det i opptaket!  De kalte meg: “Jævla Hollywood homo”! Men i kort-versjonen TV 2. lavet til nyhetssendingen om ranet, ga jeg dem etterhvert lov til å ta det med. Ved nærmere ettertanke og råd fra andre, kom det nemlig frem at det kan være interessant om det finnes personer som kjenner noen som har kalt meg dette “utsagnet” tidligere…?  Ta evt. kontakt med meg politiet  dersom det finnes tips…: Tlf: 02800/ eller nettsiden politi.no 

 

They called me "Fucking Hollywood gay" if you know of someone who has cold me this earlier, contact police: Phone: 02800 or tip: politiet.no

 

Kortversjonen til Tv 2. Nyhetene. “Jævla Hollywood homo”  https://www.youtube.com/watch?v=u2JZhky5Tiw

 

Den vanlige versonen: http://www.tv2.no/v/1175508/

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg