Lille speil på veggen der… 💕/ mirror, mirror on the wall…

 

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Dersom jeg har den vakreste … julepynten…. (og mange har fin julepynt),  da er muligens oddsen der for at jeg også har den fineste sommer-pynten…  😀

 

 

 

 

Nå finner jeg frem pynt og dekor som skal dekoreres inn i sommer hjemmet mitt. Selv mener jeg at det passer så godt in at et er vanskelig å ta det bort når neste sesong kommer, men det samme mener jeg  om den neste sesongen… 🙂

 

 

Bilden her viser noen av gjenstanderne til sommertreet mitt 🙂 Opprinnelig er mye av dette kjøpt i desember, men jeg har et markant skille i årstider og skiller derfor ut gjenstander som skal gi meg minner andre tider av året 🙂

 

Fatet er lavet gammelt og ligner de gamle fatene som var før i tiden på en prikk! Rosa er virkelig tingen!

 

 

Lysekroner her og der dekoreres. Akkurat nå er det roser som gjelder.

 

 

Når de første markblomstene dukker opp i veikanten, da er jeg klar! Bilder kommer!

 

 

I think I have some of the finest summer decorations. Now I'm decorating my home in a summer costume. Pictures is coming!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg