​ Mitt høst-tre/ My Tree At Falls

Instagram: sigurdstorm                                                                   .

English version at the bottom of the page

Det er viktig for meg å ha med “kvinne-ting” i interiøret!  

Da står høst-treet mitt ferdig.

Den store bjørkegrenen er nesten 2 meter høy. Jeg malte den hvit

 

 

Pynten for anledningen går i sort, grått og sølv

 

 

Jeg bruker solbriller, smykker og annet pynte-stasj. Som homofil er det viktig for meg å likevel ha med “kvinne-ting” i interiøret- det gjør det mykt og vakkert, til tross for de tung (maskuline) farvene :))

 

 

Jeg kjøper veskene selv eller får de av min  Mor, Vi liker mye av det samme og jeg setter det frem som en fryd for øyet. siden jeg er så opptatt av de estetiske, kan jeg kjøpe akkurat det jeg vil, trenger ikke tenke på “gutte-greier” jeg, 😄 det trenger jo ingen lenger… hehe

 

 

My tree in falls, decorated with things in black, gray and silver colors.  It’s important for me to have female things in the interior to make it beautiful. 

Here I have used jewelry, watches, sunglasses and bags 🙂

4 kommentarer
    1. Så fint det ble å male det hvitt. Jeg har også et sånt tre i stuen, men mitt er i naturlig farge med litt treting og papirklippfugler. Tror jammen jeg må male mitt også! God helg!

    2. Hei. Håper det går bra med deg etter overfallet. Jeg kan føle med deg, men ikke ta smerten i sinn og skinn. Men…….du er mitt store idol hva interiør angår. Dine bilder fra hjemmet er min deilige flukt fra en grå hverdag. Jeg har møtt deg en gang, ansikt til ansikt, og mitt ønske er en gang å få oppleve å se hjemmet ditt. Drømmer er gratis. Alt godt for deg.
      Mvh Marit Westhaug

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg