Utenfor vinduene mine/ Outside My Windows

 

De spesialbygde hyllene utenfor vinduene mine, bygde jeg med utgangspunkt for julen. I episode 3 . i kalenderen min på Dagbladet.no ser man litt av denne prosessen. https://www.youtube.com/watch?v=lfBkoD8pgLA

Hyllene henger nå oppe hele året med ulik dekor, men den lille stangen ytterst (bildet under til høyre er kun beregnet for treet ) 🎄😀

Nedenfor: Her restaurerer jeg dem litt 🔨

 

Det å gå gatelangs med et juletre i hånden har blitt helt vanlig for meg 🙂  Til og med i Karl Johans gt gikk jeg med juletre, i hånden sammen med Erlend Elias: https://www.youtube.com/watch?v=B_E7IYa7erc&list=PLxz-E8oobCInR3po1MEABvf4A6nDXxXts

 

 

Litt dandering

 

 

Akkurat denne delen liker jeg ikke. Flere som går forbi, stopper for og se og tar bilder av fotografen og meg hvert år 😬 hehe

 

 

Synd et kamera ikke klarer å gjengi et tre med så mange lys slik det er i virkeligheten, men det ser litt fint ut 😀

 

The shelves outside are built by me. Now they are out all year and I have different decorations throughout the year
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg