To store kontraster! Han hjalp meg med det nye speilet!

Instagram: sigurdstorm  

English version at the bottom of the page

 

 

Episoden handler om, en dag i mitt jule-liv 🙂

Velkomsten med Bjørnar ble kanskje litt rar, han er den eneste av gjestene mine jeg ikke kjenner, dvs. jeg har ikke engang møtt ham. Jeg gruet meg ikke for jeg har lett for å prate med folk. Ingen av oss er inadvente eller konfliktskye, så det rullet av gårde! Vi er to store kontraster og jeg hadde forberedt meg på litt politikk, men Bjørnar Moxnes var i OVERKANT interessert i jul og julepynt, så da ble det mye jul! 🙂 Hans entusiasme for jul kommer ikke nødvendigvis med, da mye må klippes bort til et kort intervju, men det er morsomt å vite dette om ham! 🙂  Bjørnar  er en tjernekar og han hadde ikke noe valg da jeg trengte hjelp med det nye speilet mitt! …… Denne episoden er nr. 9. og kommer i kveld!

 

 

Enda en politiker, er Jørgen Foss,  han var med meg i dagens episode. nr. 8. Jørgen er jo bare snill og godt, latteren han ruuuuler 🙂 En ordentlig likanes kar, som handler mye rart på Ebay!… 😉

Se dagens episode: https://www.dagbladet.no/video/wfJOeavDRys

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg