Bjørnar Moxnes sa at jeg burde høre på andre enn bare “morra mi”…😅/ One day in my Christmas life

Jeg fikk tynt de siste kreftene ut av ham …  

Bjørnar Moxnes er en fin fyr! Han er den eneste jeg har hatt på besøk jeg ikke kjenner fra før, dette kom vel godt frem ved entreen  hehe 

 

 

Her sitter jeg og forteller om en av mine “juledager”

 

 

Jeg viser en del tegninger fra jeg var liten. Nakne kvinner var tilstede i tegningene mine!… 🙂

 

 

Her er jeg i samtale med Pascal ang. en bestilling til en fest jeg skal ha om noen dager

 

 

Bjørnar måtte hjelpe meg å henge opp et nytt speil jeg har lavet, han var mer enn villig til å hjelpe! 🙂 Se episoden: https://www.youtube.com/watch?v=FGajidUWONs

 

 

 

This episode shows what I do in a day. Here I have a visit by politician Bjørnar Moxnes 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg