Biblioteket blir pyntet og Hedda Kise kommer på besøk / Decorating My Library

Jeg var Norgesmester i 1997, så klart jeg svarte Hedda: JA! 😀 

 

 

Genseren jeg har på meg i grått, blått og hvitt er fra Dale of Norway! Dale  har fantastisk mye fint!  http://daleofnorway.com

 

Jeg har aldri slitt så mye for å få opp et bilde på veggen! 🙁

Kalenderen får innimellom et dokumentar-preg.

Dette er helt nødvendig da jeg hvert år bruker 25-30 timer på å få opp julen, men i år skulle dette fordeles på 24 episoder. Så da må vi ha med deler av prosessen 😊 Her holder det på å klikke for meg…

 

 

Bildet blir et mareritt!

 

 

Tar de gull-farvede tingene vekk for anledningen. Nå skal sølv inn!…

 

 

Rommet er ferdig.

 

 

Jeg elsker denne lille engelen fra jeg var liten 🙂

 

 

Her er episoden: https://www.dagbladet.no/video/playlist/PLxz-E8oobCInR3po1MEABvf4A6nDXxXts

 

In this episode I am decorating my library and my friend Hedda Kise is visiting me!...
Hedda participated in "Shall We Dance" and I was a national champion in disco in 1997 so we took a little dance 😉 

https://www.dagbladet.no/video/playlist/PLxz-E8oobCInR3po1MEABvf4A6nDXxXts

 

6 kommentarer
    1. Så vakkert ,jeg ser at du e kjent for dine juledekoration, jeg er lei meg men jeg hviste ikke hvem du hvar,jeg så deg først her om dagen, men jeg ser du har talent:)vell nå er jeg en stor fan også, litt etter de andre men hedre sent…etc etc,flott engel

    2. Åh! Nå har jeg endelig fått med meg denne kalenderen! Fabelaktig gøy og jeg humrer og ler. Du er jo seriøs i faget ditt men herligheten for en morsom humor. Synes virkelig du byr på! Tusen takk Sigurd!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg