“Jeg er alkoholiker”… “I am an alcoholic”

Instagram: sigurdstorm  

English version at the bottom of the page

 

Dette intervjuet ble så interessant i disse juletider, at vi lot det ble mesteparten av en episode!

 

 

En del av oss, kommer til å bli alkoholikere. Man skjønner ikke omfanget av å stadig føle at man vil ha alkohol. Selv er jeg kun gald i hvitvin, musserende og (champagne), men jeg har uansett alltid 50 % Farris i hvert glass, rett og slett kun fordi jeg ikke er så glad i alkohol-smaken! Du ødelegger vinen sier noen – Jeg gjør den bare dobbelt så god mener jeg! 🙂 (Flere venner av meg har begynt med det samme :)))

 

Michaele Andersen programleder for P4, er tørrlagt alkoholiker- her snakker han ut om hva som egentlig skjedde. Boken hans heter: “Jeg er alkoholiker” Itervjuet er så, interessant, at vi lot dette bli største delen av episoden! 

Her smaker jeg min føste slurk jule-lettøl, det var grusomt! 🙁

 

 

Til dere med barn: Slik kan du bruke barnetegningene! 🙂

 

 

Jubelåren min kommer ut i morgen. “Grown Up Christmas List”

Se episoden: 

Micael Andersen is the programmer for P4 and he is an alcoholic drinker no longer. He has released a book and here talks openly about his situation.
Use the children's drawings to make Christmas decorations
Tomorrow comes my Christmas song 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg