1 år forskjell, men ser ut som 10! Congratulations!

I dag har min kjære venn Johannes Brun bursdag igjen! 🙂 Johannes er for mange bl.a. kjent fra gamle dagers Tv Norges-quees, Interiørserien Herlige Hjem, Kvitt eller dobbelt osv. Han er regisør, programleder, skuespiller og han er Norges talsmann for Madonna. Han er i overkant interessert i henne og vi jernevaskes stadig med hennes musikk inn i de sene nattetimer hehe Gratulerer med dagen til en av de viktigste i mitt liv, veldig glad i deg 🙂

Bildet over er tatt på fredag 25. juni bildet under er tatt torsdag 24. juni! Jeg kommer nok alltid ti å se 10 år eldre ut enn deg Johannes, men det er fordi du alltid kommer til å se ut som en gutt! 🙂

PS: Bildene mine er filter-fri, ingen av mine venner får lov til å legge ut bilder hvor jeg har blitt lagt filter på for å se bedre ut enn jeg er! (Dette burde alle snart stå sammen om, ellers får vi problemer med å face verden live”!

 

Jeg legger ut denne bursdags videoen som var til vår venninnen Eva-Britt. Redigerte den nylig med bl.a. klipp: behind the scenes

 

Today my dear friend Johannes Brun has a birthday again! 🙂 Johannes is for many known from old-fashioned Tv Norges quees, Interior series Herlige Hjem and more. He is a director, presenter, actor and he is Norway’s spokesman for Madonna. He is more than interested in her and we are constantly being washed with her music into the late night hours hehe
Congratulations on the day of one of the most important in my life, I love you very much  🙂 The picture above was taken on Friday 25 June, the picture below was taken on Thursday 24 June! I’m probably always going to look 10 years older than you Johannes, but that’s because hes always going to look like a boy! 🙂
PS: My photos are filter-free, none of my friends are allowed to post photos where I have been filtered to look better than I am! “Everyone should soon agree on this, otherwise we will have problems facing the world live”!

 

Over: A little memory from a birthday video 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg