The big change!

Nå endevender jeg hjemmet mitt for julen og diverse opptak.

Changing my home for Cristmas and TV recording.

Lysestake.

De nesten 30 kassene inneholder julepynt fra over hele verden.

Bildet i rammen skiftes ut.

Overalt skifter jeg ut ting i leiligheten. Den ene stuen går alltid i dype røde toner i julen. Dette er svært viktig for meg, da vi alle i min genrasjon ( og alle før det) vokste opp med rød jul.

Jeg synes det er litt synd at det blir mindre rødt rundt om kring med årene. Folk er jo livredde for farver. 😕

Jeg har trykket bilde fra min første leilighet på baksiden av Marilyn 😀

Jeg bare skyver det opp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg