Christmas inside and outside my home 🎄

For meg holder ikke med juletrær kun inne 🙂

Mange spør meg hvorfor jeg ikke bare tar det ut av vinduet.

Det er umulig med 600 lys på hvert tre og presse de ut av de smale vindusåpningene.

Treet festes på spesiallagede hyller jeg har snekret til utenfor vinduene mine. Her har jeg ulik pynt og lys hele året.

Til slutt setter jeg på spiret.

.

Så var det den grønne granen.

En liten oppheising her også.

Noen av naboene mine tror sikkert at jeg er gal … og det er jeg! 😉

Det er så fint på kvelden 😍

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg