I dag filmet VGTV hos meg. Det kommer i løpet av uken.

Det første stedet jeg dukker opp med jul i år er VGTV.

Lyset tv og blader bruker når opptek pågår er ikke alltid like hyggelig. Godt det blit redigert ned i klippen! 🙂

 

Jul handler om dunkel stemning og det er så og si umulig å gi den rette atmosfæren gjennom skjermen når det kommer til jul.

Og bli intervjuet i slik flombelysning gir meg forøvrig mer følelse av å være på en srtrand i Barselona en å sitte her nedlesset av jul.. 😉  Strender orker jeg ikke og i hvert fall ikke nå!!! 😅🎅

Jeg kommer tilbake i morgen ang. tidspunkt for sendingen i morgen kveld 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg