My Christmas kitchen 🎄🎅

Slik pynter jeg kjøkkenet til jul 🙂

For at veggene skulle få det gamle fine preget, ribbet jeg meg inn til tegelstenen, så har jeg pusset med sement.

Det er en norsk og hyggelig atmosfære her i julen med talerkenrekke, gran og røde farver.

Gammel kalender og engel fra mormor.

Da hun levet, ga hun meg engelen og sa,” Når jeg er borte kan du se på denne og tenk på meg”. Klemmer fra momo står det under… 😢

 

 Lysekronen har fått gran og sløyfer.

I hjørnet har jeg hengt en tønnering med mange julekuler og ornamenter.

Jeg er veldig svak for detaljer 🙂

Kubbelys, gammel blondeduk og blikkboks som brødboks.

Pynt med gran og sløyfer på bilder 🙂

 

 Titt gjerne på innlegget mitt: “How to make a oerfect bow tie” (Sløyfe) fra tidligere i desember.

http://sigurdstorm.blogg.no/1449559637_how_to_make_a_perfect.html  

 

2 kommentarer
    1. Så god mormor du har hatt. Jeg mistet min mormor i januar i år, og dette blir derfor den første jula uten henne. Jeg har vært så heldig å arve englene hun hadde hos seg da hun levde. Jeg ser på de nå og tenker på henne.
      Jeg tror dette er helt feil å skrive i en kommentar på en blogg til en fremmed, men jeg drister meg likevel ut i det. Du er så dyktig, og får til mye, men på alle bildene jeg har sett av deg ser du så trist ut. Jeg håper du har det bra, og har mye mer glede i deg enn det man ser via bilder. Jeg får liksom lyst til å trøste deg og si at det går helst godt.
      Unnskyld for at jeg skriver det, jeg burde la være, men av en eller annen grunn ville jeg bare si det.
      Kanskje fordi jeg elsker julepyntingen din. 🙂
      God jul.

    2. Anita: Hei.
      Jeg er vel ikke spesielt glad i å smile på bilder da jeg ikke synes jeg har et spesielt fint smil. Men jeg er ikke trist i det hele tatt! 🙂
      Ha en så god jul dere kan ha uten mormor i år… 🙁 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg