The little library

Instagram: sigurdstormcom

Facebook: sigurd storm

Det lille biblioteket har jeg innredet i rolige farver. Kaminen har jeg malt i en alleminiumsfarve. Det er sølv og hvitt som prefer rommet. 

For å knytte rommene sammen i julen har jeg likevel lagt noen presanger med rødt på gulvet, da blir ikke overgangene så harde.

Konsollbordet er dekorert med flere forskjellige lysestaker og barndomsminner fra huset jeg vokste opp i 🙂

Her har jeg et kitch gjøkur på veggen. Madonna er malt av meg i 2004 🙂

5 kommentarer
    1. Vakre, vakre hjemmet ditt. Et eventyr, rett og slett. En fryd for øyet 🙂
      Fortsatt god jul ønskes deg <3

    2. Så vakkert alt man ser her Sigurd ..noe som er ekstra morsomt er å se tapetene du har brukt på veggene .. stormønstrede og glinsende ….Jeg hadde de selv i velour …populært på 70 tallet ..jeg elsket alt med velour ..både i tapet og gardiner …Så flott å se at du har den stilen –den er bare så tidløs og flott .
      Godt Nyttår ..håper å se mer til dine flotte innslag på TV i året som kommer .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg