Some of my old Christmas drawings

 

I was lucky and van all drawing contest I entered when I was a child. Here is some of my Christmas drawings 🙂

Da jeg var liten, var jeg heldig og vant alle tegne konkurransene jeg var med i 🙂 Jeg elsket å tegne juletegninger. Her er noen få av dem.

My family in our mountain house in Christmas.

Jul på fjellet med Mor, Far. Jeg leker med mine to søstre på gulvet.  Bildets tittel: “Julaften før gjestene kommer” A3 format.

Christmas Eve. 

Julaften.Vinduet har fått pepitarutet tekstil til gardiner 🙂 A4 format

Post card to my Mother. A5 format.

Postkort til Mor 🙂

Post card to my Father. A5 format.

Postkort til Far

Postcard to my hole family. I use to send them card when i joined the army in north of Norway. I love drawing “childich” 🙂 A5 format.

Postkort til hele familien. Sendte dette fra militæret. Så jeg var ikke helt liten her, men jeg elsker å tegne “barnslig” 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg