My little corner…

I love this little corner in my library. It feels like being in a church 🙂

Snart skal julen pakkes ned og jeg har kjøpt inn utallige nye ting for neste jul, gleder meg allerede… Ikke bra dette altså, blir liksom sånn at jeg nesten gleder meg til at livet skal gå fort…

I mellomtiden har jeg et hav av andre sesonger og vise frem, samt tips og ideer

I morgen vil jeg vise hvordan man fikser knuste julekuler og mitt nyttårsbord 🙂

The song in the background: Hymne Des  Fraternisés ” I´m dreaming of home, I feel so alone…” The song is so beautiful…

 

video:video
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg