Redecorating my library

Before and after…

Dette er et tilbakeblikk på rehabilitering og oppussing av leiligheten min. Her har jeg revet det som skulle rives, satt opp nye gipsplater

og skal legge tapet!

Her legger jeg tapetet, og det er ikke nødvendigvis så enkelt når hver lengde er 3 meter og man skal føre den på uten å pakke seg

selv og alt rundt inn  i lim… 🙂

 

I og med at dette er et nytt rom delt opp fra et annet større, la jeg ny stukkatur i hele dette rommet. Se hjørnet øverst.

Alle vegger og tak er skjeve, så derfor ble det som det ble 🙂

 Elsker tapetet 🙂

Litt stearinlys og svibler etter julen 🙂

2 kommentarer
    1. Igjen må jeg si det; Du er bare helt fantastisk, Sigurd. For en drøm det er å få lov til å se bilder av hjemmet ditt. Noe av det aller vakreste jeg har sett faktisk 🙂
      Ønsker deg en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg