Jeg gjør alt selv! Before and after…

Denne stolen kjøpte jeg på Finn.no. Noen få tusenlapper senere fremstod den slik…

Det er ike lenge til loppemarkedene starter, vær forberedt, her kan du finne klenodier!

 

1. Rokokko stolen kjøpte jeg for 500 kr. Jeg rev av trekket. Bestilte et sort ulltekstil på Tanum og stiftet det på.

Husk at du kan bruke det gamle stoffet som mal. Relorer/bånd limte jeg på i kantene.

 

3. Jeg ønsket og poppe den litt opp og hang derfor noen prismer i små kroker under armlenene.

 

4. Detalj.

Jeg malte stolen med mørk grunning, siden la jeg bladsølv, penslet på sølvpulver i krakeleringene så lakket jeg den 3 ganger.

5. Bildet av Marilyn fant jeg i et blad. Deretter gikk jeg till Allkopi, forstørret bildet og trykket det over på et bomullstekstil før jeg klippet det ut 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg