“Make me a copy of your home”, she said

“Kan du lage en kopi av din leilighet din til meg” lød det.

Det ble ikke helt slik, men man ser nok at jeg var “innom”. Prosjekt fra 2012. 🙂 Noen av bildene har litt dårlig kvalitet.  

 

Kunden ønsket en praktisk hjørnesofa. Det er ikke noe jeg nødvendigvis anbefaler rent synsmessig, men det fungerte flott her.

Tanken ble å gjøre et ganske feminint!

1. Detalj fra stuen.

1. Detalj fra soverommet. Har ønsket jeg tykke rosa gardiner med samme farve som veggen og tro meg, det så vidundelig ut, men selv følte hun det burde være rom for en mann der også. Kort tid etter fant hun ham 🙂

3. Spisestuen. Hun ønsket samme tapet jeg har i et rom hjemme. Denne er vakker.

4. Detalj fra spisestuen.

1. Gangen.

2. Gangen.

3. Kjøkkenet ble gjort mer maskulint og klar for at mannen kunne skli rett inn og bli hennes nye kokk 🙂

4. Kjøkkenhjørnet

Leiligheten ble nylig solgt:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg