My yellow teapot… 😶

I utgangspunktet er ikke dette en påskekanne, men det er da jeg tar den frem!

 

I realy love this teapot. I use it for Easter and packs it away now…

Bildene er fra et “kaffeslabbedas” i påsken.

Jeg sa i alle år: “kaffeslabbdas”, inntil min mor ba meg gjenta hva jeg sa.. Da fikk hun korrigert meg. Slabberas, lød det vist, men jeg sier fremdeles slabbedas, da jeg ikke synes det ligner noe “ras”… 😂

Kannen skal nå vekk da jeg kun tar den frem til påsken. Den er et håndlaget italiensk design og jeg kjøpte den i 2006. Den gangen i “2. etage” som er en interiørforretning på Røa. Butikken eksisterer fremdeles, men ligger nå på gateplan i det nye senteret. De har mye fint!

Glasshjertet er fra samme forretning! (Men for en del år siden)

Nå er det salg på en rekke ting etter påsken og man kan finne fine klenodier som kan skape minner fra neste påske og fremover. For en ting vet vi: Påsken kommer igjen, vi får i hvert fall håpe det… 😅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg