My blue Kitchen…

This days my kitchen is decorated with blue flowers and blue elements all over.

Blå innspill og sterke kontraster…

For tiden har kjøkkenet mitt blå dekor.

Lysekronen har fått blå blomster.

Porselenskuene i forgrunene er fra Villeroy og Bock. Bak ligger en annen ku og holder smøret beskyttet. Dette lille fatet bestilte jeg i katalogen Nytt og Nyttig for noen år siden og har blitt en av grunnene til at  jeg passer på og alltid gå gjennom slike hefter som daler ned i posten. Flere av disse aktørene vi av og til ler av, har ting selv for den kresne 🙂

I kontrast litt lenger bort har jeg kledd opp noen Barbier i blått. Hos meg er det rom for alle nasjonaliteter bar de er greie mot hverandre og det er de! :)) Han i jeansjakke er meg 🙂 mens han ved siden av… er han jeg leter etter… :(,,

Ukebladet Hjemmet fotograferte nylig en reportasje fra interiøret mitt slik det er nå. Den kommer på trykk om noen uker.

Da jeg var på vei hjem i går kom jeg forbi en liten solflekk og der stod det jaggu meg noen små skilla :))

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg