My summer tree

Så lenge detaljer er sentrert, kan rommene inneholde mye uten å virke rotete.


Sommertreet mitt blir tatt frem til påske og dekoreres da med gult. Resten av året blir det pyntet med ulike farver og dekor. Nå er det rosa som er i fokus 😄

På alle steder jeg er, har jeg alltid interiøret i bakhodet. Det dukker opp vakre ting over alt. Og er farven litt feil, bare maler jeg over med rett farve og lakker et strøk. Kaken til venstre på bildet over gikk i blåtoner og ballerinaen til høyrer var transparent. Hun fikk et lag rosa glitter på skjørtet 😄


Den rosa skooteren i glass kjøpte jeg i København i julen, men hos meg blir denne et sommer minne!

 

Den lille kaken og de små “turtelduene” er satt sammen av ulike små ting jeg har kjøpt. Bildene fremstår litt uklare. Merkelig nok, for jeg kjøpte ny mobil med bedre kamera… 😳


Sommertreet står nå ferdig dekorert i det lille bibliotek mitt 😊

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg