Summer, summer 💕

I´m changing my home into purple and pink

Nå som det er sommer øser jeg på med rosa og lilla. Stuen min er for anledningen pyntet i ulike lillatoner.

Jeg blander gammelt og nytt og har med meg flere ting fra mitt barndomshjem i interiøret.

Det er alltid gøy å sette til ting som ikke er forventet i interiøret og ekstra viktig er det å gjøre det i dagens hjem. Mange hjem bærer preg av og ligne på hverandre, men en glassmonter eller f.eks. en vase fra IKEA (satt på hodet) med et par barndomsminner på innsiden, kan fort bli det mest interessante objektet i rommet ;))

Den gamle glasskuppelen har blitt en monter hvor Barbie og et stearinlys har fått plassen.

 

Tv’n min er vel nærmest antikk, men den henger så bra der og er tilpasset veggen med ledningene på innsiden osv. Dette gjorde jeg da jeg rev hele leiligheten og bygget den opp igjen. Under dekorering  min over til rosa og lilla, klikket tv’n. Get signalet sa det var noe galt og skjermen og den ble faktisk ROSA i flere timer… 😀😂💕 … Haha Men den virker igjen nå, så jeg lar den henge litt til, for tv’er er noe av det minst interessante jeg vet om.. 😁

6 kommentarer
    1. Så utrolig fantastisk og forfriskende og veldig kunstnerisk inspirerende! Takk for titten 😊

    2. Hver gang jeg ser bilder fra leiligheten din får jeg sååå lyst til å dra på besøk, og ta det inn og nyte det på ordentlig. Du overgår alt!! 😊😍
      Fantastisk fint!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg