Recording with tv 2

I går hadde jeg bursdag 😀 Samtidig var tv 2 på besøk og spilte inn en liten reportasje til God morgen Norge. Den kommer trolig i slutten av uken. Tidspunktet kommer jeg tilbake til. Det er fokus på sommerdesignet mitt.

Bildet under: Fra kjøkkenet mot spisestuen.

Sommertreet er med 😀

Noen av spesialløsningene jeg har bygget rundt i leiligheten blir vist. I dette innslaget til God morgen Norge er det litt mer fokus på meg som interiørarkitekt og produktdesigner enn bare dekor. og …kanskje litt mye Barbie… 🙄😏

Bildet over: Hvem sitter og stryker på tv liksom… 😂

De nyeste tv kameraene er bare på størrelse med tlf'ene våre 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg