The most beautiful place I knew about

The summer house I grev up with. More pictures the comming days.

Jeg vokste opp med et fantastisk sommerhus ved sjøen på Tjøme. Med 400 meter strandlinje, båthus, brygger, båter osv var sommerene fine så lenge været var det…

Senere kjøpte min Far denne eiendommen til oss. Her var det fantastisk å være uansett vær. Fra huset her vil jeg legge ut interiørbilder og noen utebilder i dagene som kommer.

Her er den ene stuen.

Måten min Mor innredet ble min inspirasjonskilden til alt jeg omgikk meg med og min mormors nydelige steder var inspirasjonen før dette igjen… 🙂

Her er jeg brun ass 😀

Det kommer mange detaljer. Antikviteter, nye elementer og moderne design blandet sammen 🌷🎀💕

1 kommentar
    1. Tusen takk for at du tar oss med inn i din verden. Mange nydelige detaljer og vakre gjenstander. <3 GOD SOMMER. Håper du og din familie skal reise til Tjøme. <3 NurseMette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg