My little rest room

My rest room: Before and after.

Der har ikke alltid sett slik ut…

 

Da jeg kjøpte leiligheten rev jeg absolutt alt. Bildet under er fra prospektet. 

 

 

Kun en ting fikk bli med videre, den ovale gammeldagse hyggelige vasken.

 

 

Etter rivingen isolerte jeg godt og satt opp vegghengstativet til toalettet.

 

 

Siden monterte jeg opp gipsplater, pusset, malte og tapetserte

 

 

Jeg valgte å lage en form for brystpanel. Kun en list midt på gipsplaten/ veggen som jeg malte hvit.

Detaljer: Under en osteklokk-hette står en liten glasskornett.

 

 

Klart Marilyn og Paris Hilton skal være med i den sommerlige dekoren min😅💕

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg