Jeg fikk dem fra slottet / I got them from the castle

The fabric is a originally a scarf . The glasses are bought in France and the plates used to be in at the castle .
I got 20 pieces from a friend 🙂

 

Av og til er det gøy å dekke et bord som er litt “over the top”.

Duken her er egentlig et langt og stort dame skjerf.

Det lille brettet fant jeg hos en brukt handel og koppene og kannen er fra ulike antikvitetsbutikker.

 

 

Glassene er fantastiske og passer inn i alle miljøer. Ekstra flotte er de til et helt enkelt bord dekket med for eksempel lys linduk. Min Mor kjøpte de i Frankriket til meg.

 

 

Talekenene  er fra “Wedgewood Senator” og stod i sin tid på slottet. Disse er brukt i mange store anledninger over flere år, men måtte byttes ut da slottet  fikk behov for flere. Jeg fikk 20 stykker gjennom noen jeg kjenner 🙂 

 

 

Sjokkrosa og blått! 🙂

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg