Walked Around With Her In The Streets

To walk the streets with my Madonna painting wasn't that fun.
My exhibition in the international museum of Children's Art is over for now . But my Madonna has to be with me. TomorrowI will have a Chinese tourism magazine, to take pictures in my home.
Now she hangs back on har place again 🙂

 

Dette er ikke maleriet man går gatelangs med! Iført hettegenser og caps prøvde jeg å unngå oppmerksomhet, men trolig var det nettopp antrekket som gjorde det ekstra ille…

Det var kun snakk om noen ti talls meter, men like vel…

 

 

Utstillingen min på Det Internasjonale Barnekunst musseet er over for denne gang. Tegningene mine skal ikke lagres hos meg, men Madonna maleriet mitt må være med hjem. I morgen får jeg nemlig besøk av et Kinesisk reiselivs-magasin som skal intervjue meg og ta interiørbilder. De er også interessert i Munch, musseet og mitt slektskap til ham, så derfor ble jeg pent nødt til å bære maleriet inn da transporten kom.

Noen av tegningene jeg hadde på Barnekunstmuseet. (Innlegget fra 5. august.)

Jeg følte meg som en skikkelig skurk der jeg gikk… hehe

 

 

Umulig og ikke legge merke til fyren som bærer dette… 

 

 

Nå henger hun tilbake der hun hører hjemme :))

Madonna, malt av meg i 2007.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg