Jeg finner alltid frem noe nytt/ I always find something new/ 我总是发现新事物

I found some blue thing when my friend of 80 years came on coffee. The blue pillow was my grandmother many years ago, know I have made a pillow out of it. The candlestick with angel, I have never used and it appealed 🙂

咖啡访问期间,我花了一些蓝色的东西。我做了奶奶的老t.skjorte的枕头。

Når man får besøk av eldre venninner på 80 år, må ting være på stell.

 

Jeg vet hun eer glad i blått og det er ikke alltid en farve jeg har så mye av i stuen, men jeg fant vel noe.. Selv det blå askebegeret som har stått inne i skapet i nå ti år ble tatt frem. Sist gang var det jeg som brukte det, men det sluttet jeg med for 10 år siden! :))
 

 

Her har jeg sydd pute av noe som i sin tid var min “diva av en mormor” sin t-skjorte. Tror dette kan ha vært noe av det enkleste plagget hun har gått med 🙂 hehe

Full av gull perler gjør den seg fint der den ligger.

 

 

Engelestaken har jeg faktisk aldri brukt, men den satte jeg frem og den falt godt i smak hos min eldre venninne under kaffeslaberaset :))

 

 

Selvfølgelig kan de eldre oppføre seg og derfor kommer de aldri tommhendt på besøk. Denne fine rødtoppen fikk jeg i vertinnepresang 🙂

 

 
 
1 kommentar
    1. Så sjarmerende at du legger arbeid å å pynte for akkurat den spesielle gjesten du venter på besøk.
      – Ikke mange som viser sånn omtanke.
      Ps. Den englestaken må du da bruke mer, den passer godt inn i stilen din, synes jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg