Den lille anretningen/ The small pantry/ 小储藏室

I love having old things and memories everywhere. I chose to set up a large ceiling rose in this small room. The Russian samuare I bought over 20 years ago. The old CD shelf, I flipped backwards and placed some small chandeliers inside.
我喜欢有随处可见古老的东西和回忆。我选择了设置一个较大的花环在这个小房间。俄罗斯samuare我20年前买的。旧的CD架,我向后翻转,放在里面的一些小吊灯。

Jeg liker at det bugner med nostalgi og klenodier. Her er det ting fra alle verdens hjørner. 

 

 

Den russiske samuaren kjøpte jeg i Danmark da jeg var 18 år.

 

 

Rosetten i dette lille rommet har en diameter på 70 cm. Jet valgte å sette opp en så stor da jeg av erfaring vet at hverken rosetter og lysekroner ikke kan bli for store.

Folk velger ofte å henge opp små lysekroner og det blir fort snuppete 🙈

 

 

Dette speiler er jeg veldig glad i 💛

 

 

Her har jeg tatt en gammel CD-hylle snudd den bak fram, bitter gull til oppheng og hengt inn 3 små lysekroner og en liten vase. 🌻

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg