Min høstspisestue/ My dining room/ 我的客厅

Everything runs in silent colors know, for soon it will be Christmas here… :))  My sense of humor  is always with me: On the small dish is a little pig with wings a Chinese character / figure and an old perfume bottle. Almost everything/ details can be used for decoration as  longe as it stands on a plate 🙂

一切都在无声的颜色运行。 我的幽默感总是:在小碟是小猪长着翅膀的中国字符/和古老的香水瓶。几乎所有的东西可以用来作为装饰,只要它矗立在一盘菜。

 

Da er rommet dekorert i høst-toner. Gardinene går i sølv og egentlig har jeg ikke gjort særlig mer enn å bytte ut duken og sette til noen nye kandelabere (flerarmete lysestaker) og litt annen dekor.

 

 

Utrykket er rolig i forholde til farveskalaen, men det varer ikke lenge for jeg er rimelig klar for å smelle til med jul om ikke alt for lenge! :)) På midten av bordet står et lite brett mellom de høye kandelaberne.

 

 

Humoren min er alltid med… Så på det lille brettet står det en gris med vinger, en kinesisk liten gudefigur og en gammel parfyme-pumpeflaske. Man kan bruke nesten alt av detaljer, bare det settes på et lite fat så det gir et ryddig innstrykk 🙂

I dagene fremover vil jeg ta for meg mer om høst, dekking av bord etc.

 

8 kommentarer
    1. Hei Sigurd😊
      Jeg digger alt du gjør og kjenner meg igjen i noe av det (liker maximalisme). Jeg har min egen hage og interiørside på facebook som heter Topiary heart så jeg er mer enn middels opptatt av hage og interiør❤️ Jeg har sendt deg mange likes men hører aldri at du liker min kommentar… hører gjerne fra deg😊😍 Hilsen Sølvi

    2. Sølvi Gulbrandsen: Hei Sølvi. Så hyggelig melding! 🙂
      Beklager at du ikke har hørt fra meg. Gikk inn på siden din og skrev en melding nå, håper den ender hos deg?.. Jeg har alltid prøvd å like alles kommentarer og jeg setter så stor pris på dem, 🙂 men jeg kan ikke erindre å ha sett ditt fine spesielle navn, 🙁 er det på face du har skrevet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg