Forbereder meg 🎄/ Preparing For Christmas/ 准备过圣诞节 🎄

Nå er jeg i full gang med forberedelser til Jul.

Preparing for Christmas. Here I carry out my 30 Christmas boxes. The boxes are painted and I used some wallpaper around them. It's important they look good when they photographed and filmed by the press.

在这里,我执行所有圣诞盒矿。他们画和纸糊的,使他们整齐时,杂志和电视拍摄。

De 30 malte og tapetserte julekartongene mine hentes frem

Det er omlag ca 300 kg med jul i disse kartongene… 😀

Den store granen kommer tilkjørt fra Danmark på mandag ellers er de andre trærne klare 😊

Det skal ikke bare opp trær inne, det skal også opp på utsiden av vinduer, og i alle i rom skal det settes frem vakre juleminner… ☺

Det er viktig at kartongene er pene når de fotograferes eller filmes 🙂

I fjord endte de bl.a. i bakgrunnen hos NRK da jeg deltok i "Kvelden før kvelden" lite ante jeg om at de kom med i filmingen, bra de tok seg godt ut! 😅

Bildet er fra Kvelden før kvelden i fjord med Ingrid Gjessings Linhave og Atle Pettersen. Noen av kassene skimtes i bakgrunnen 😊

2 kommentarer
    1. Hei, helt enig 😊 jeg har småpynt og smånisser i kakebokser og kajeboksene blir stående fremme som endel av pynten hele julen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg